28 juni 2007

En fin sommarkväll i juni

Oj vilken himla trevlig kväll jag haft! Hade stämt träff med Malin för att fika på Schmäck, men de stängde kl 18 så vi var tvungna att gå någon annanstans och hamnade istället på TCs uteservering där vi åt supergod mat (kan verkligen rekommendera deras bulgursallad med halloumi!) och sen gick vi en promenad och efter det hamnade vi på cafébåten där ett band spelade och allt var liksom jättemysigt och fint, så där som det bara kan vara i Umeå en fin sommarkväll i juni, och efteråt fortsatte några att spela jättemysig folkmusik så att man kände att man egentligen inte alls ville gå hem även om klockan var halv 12 och det är jobbdag imorgon.

Hur som helst, jag har ju fått lite pippi på graffitiväggar och har länge spanat in den som finns på innergården vid Schmäck. Eftersom Malin är en av de roligaste personerna jag vet att fota så hade jag tagit med mig kameran och passade på att ta några bilder innan vi gick till TC:



När vi skulle gå på promenad tog vi några till (med lite annat ljus):
Tack Malin för en jättetrevlig kväll och för att du alltid ställer upp på foto! (Jag lovar att jag inte ska visa fotona med dina knasiga grimaser *LOL*)
krAm!

2 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Vilka härliga bilder!
Och vilken mysig kväll...
Maja är fortfarande dålig så jag har inte varit ute på tre dagar nu...:-(
Men kanske kan jag få liiite tid till scrappingen idag i allafall...
*hoppas*

Ha det bra/Karoline

Anonym sa...

Mmmm, jag är helt galen i halloumi för tillfället... :) Härliga foton!