22 juni 2007

Matlagsavslutning

Ikväll har vi varit på säsongens sista matlag, och U slog på stort med trerätters! Det var fantastiskt gott och blev bara godare för varje rätt.

MENY
Förrätt: mexikansk gazpacho á la U (som tyvärr inte kom med på bild)
Huvudrätt: pasta med hemlagad pesto
Efterrätt: vanilj- och basilikaparfait
Gudagott!

Sötast av alla var naturligtvis lilla A, som mitt i alltihopa när han tyckte mamma och pappa pratade (tjatade? *fniss*) lite väl mycket slog händerna för öronen och sa "Jag fick plötsligt ont i öronen". Härliga unge!

2 kommentarer:

Malin sa...

Tack för din värmande komentar i min blogg, jag misstänker att saknaden efter morfar kommer finnas hos mig om tio år oxå..

Vilken härlig middag ni verkar ha haft!
Hoppas ni har en skön midsommar!
Kram Malin

(Favvis)Maria sa...

Så fina matbilder! Vill oxå kunna ta såna!!!=)