05 december 2007

Bästa julklapparna ♥

Det här är för dagen helt OT, men som alla scrappare förstår så kommer det att vara av stor betydelse längre fram (och Wilmer och Ozzy kanske känner lite lättnad över att bli avlastade...)! ♥

1. Jag ska bli moster!!! Min syster och hennes man som gifte sig i juli ska få en bebis till sommaren! (Bra med ljus för bebisfoton... *harkel*)


2. Vi ska också få barn, men vårt har fyra ben - Ozzy ska få en lillebror! I mellandagarna hämtar vi hem ett av de här små gostrollen från Värnamo. Valpen ska (troligtvis) heta Rally. (Foton från Hörntorpets kennel)

Ha en bra dag!

9 kommentarer:

Lisa sa...

Åh vilka härliga nyheter och "Rally" är ju ett jättebra namn!

badanka sa...

Å grattis till båda ankomsterna!
:) ååå ja...du tänker som jag -en bra månad med massa ljus;)

Anonym sa...

Åhhhh vilken ljuvlig liten bebis!! Stort GRATTIS!!

KRAM

Joanna sa...

Grattis till de nya kommande familjemedlemmarna!! :-D

Anonym sa...

Vilka roliga nyheter! Grattis!!! Rally måste ju vara ett av de tuffaste hundnamn som jag hört!
Maria

Marie - Med mina händer... sa...

Grattis! Vilka glädjande nyheter. :-)

Cattis sa...

Grattis till blivande moster!!! =) Och hundvalpen som är såå söt!


http://kathis.blogg.se/

fialoppan sa...

Vilka roliga nyheter! Grattis! Kram!

AnnaB sa...

O, grattis gånger 2! Vad härligt!