22 december 2007

Bonuslucka

Idag lördag tar vi vårt pick och pack och drar till Finland för att fira jul. Det ska bli otroligt skönt att komma hem, nu längtar vi ordentligt. Under tiden vi är på jullov kommer det inte att bli så mycket bloggat, om något alls, men jag hoppas att ingen av er har tid att sitta och surfa under julen ändå. Nästa torsdag åker vi ner till Åbo för att ta färjan till Stockholm och sen åka vidare till Värnamo och hämta vår nya valp Rally! Lördag är vi tillbaka i stan.

Nu riskerar jag att Pär och Lisa kollar in på bloggen innan julafton, men jag tror att de är för upptagna av att njuta av julen i Pite för att hinna göra det. Och skulle det vara så att de gör det är det ingen katastrof. Den här LOn gjorde jag till
Jommas tävling, och den har jag ramat in och ska ge Ella i julklapp - jag hoppas hon tycker om den!

Julkramar till er alla!

12 kommentarer:

Emma sa...

Grymt snygg LO, I love it!! Hoppas ni får en trevlig jul i Finland!

Anonym sa...

Ooooh, jag är kär i den här layouten. Gud vad du inspirerar!!

God jul!

Anonym sa...

SUPER
LÄCKER!!!
/Jenny

Karoline Sigoldson sa...

Jättefin LO!
Ha en underbar jul!
:-)

Anonym sa...

waouh !!!!!!

Scrapangel sa...

Gillar verkligen det busiga i den här LOn. Det är så många små detaljer som är fantastiska.

God jul

Pia

Marie sa...

men åhh!! man kan inte annat än bli glad av din härliga LO, wow!

~Nancy~ sa...

Wooowww! I'm in looooove with this layout!! So gorgeous with yummie details everywhere! Just love your work so much!!!! It's always so bright and fun!!!

Merry Xmas to you and your family and wishing you all the best for the upcoming year! Thanks for sharing your beautiful work with us!!

XXX

Anonym sa...

Tack!!
Du är bäst. Kramarfrån ella, nu iuppsala

fialoppan sa...

Ååå helt underbar!!!
Hoppas att du haft en bra jul! Många kramar!

Cattis sa...

Helt Underbar layout!! Och stort Grattis till vinsten!! =)

Gott Nytt År!

/Cattis


http://kathis.blogg.se/

pysselpetra sa...

Ännu en fantastisk Lo från dig. Tack för inspirationen!!!