08 december 2007

8 december, dagens favorit

Lucka nr 8:
{scrappiemeek}

Ikväll har jag kokat kola och fudge med idolfinalen i bakgrunden, och så gjorde jag polkabräck också, när jag ändå var i farten. Testade Leilas tips att hälla upp kolan i en avlång bakform, himla fiffigt! Och jag får hålla med henne, kolan är så god att man nästan dör. Men ska jag vara riktigt ärlig tycker jag faktiskt att fudgen är ännu godare, så att man nästan dubbeldör. ♥ Lördag blir det den mjuka pepparkakan och mjölkfri knäck, och på söndag blir det Arlas lussemuffins, om det finns någon ork kvar.
Lördagens stora utmaningar är annars att 1. hänga på låset inne i stan när de öppnar och fixa några julklappar på listan, 2. gå på julmarknad och hoppas att kålrots- och morotslåda finns i Finska föreningens marknadsstånd.
Mysig lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att se en favorit fr Nya Zeeland!!!

//Annelie

http://annelie.blogg.se/scrapping/