07 mars 2009

Rally

Tro det eller ej (och jag förstår ju om ni inte tror *LOL*) så har jag faktiskt scrappat en papperslayout! Har känt mig lite sugen ett tag, men när jag väl har satt mig ner så har det ändå inte blivit nåt av det. Men en kväll här i veckan när jag satt och pysslade med annat så föll andan på, så då slängde jag ihop denna av det som råkade finnas på bordet inom armlängds avstånd. Det är rätt befriande att jobba så, för då blir det så mycket enklare att ta beslut. Hur som helst, här är den:

I torsdags träffades också jag och Malin och skapade lite, hon mönster till kläder åt Signe och jag kort till Kortskissen. Fick fyra kort (nästan) klara, och är dessutom hyfsat nöjd med dem - en trevlig bonus! ; ) Nästa helg är det scrapträff i Övik, då tror jag nog att jag ska satsa på ett minialbumsprojekt.
Ha en finfin helg!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Superfint som vanligt!

Anonym sa...

Trevligt att du också ska till Ö-vik. Då syns vi där.

Karmele sa...

wowwwwww I love your new page!!

Jenny Bergvall sa...

Mums vilken fin!

Sanna F sa...

Helt underbar!