19 oktober 2008

Tyst

Det har varit tyst här i bloggen i några dagar, det var inte alls meningen att det skulle bli så. Jag fotade en layout idag, men det blev så kass kvalitet på den att jag inte iddes lägga upp den - jag gör ett nytt försök imorgon istället, förhoppningsvis blir det bättre då. Det kanske förresten är dags att installera scannern som vi faktiskt har... Jag har faktiskt scrappat lite i helgen också, både digitalt och "traditionellt", det dyker nog upp här så småningom. Micke och Ozzy har varit i älgjakten så Rally och jag har varit ensamma hemma. Vi har tagit långpromenader och softat, verkade som om vi båda hade ett behov av att sova ikapp lite - de senaste veckorna har varit intensiva. Jag hade tänkt ta lite foton också, men igår - när det var jättefint ända in på eftermiddagen - blev det aldrig av, och idag inbjöd inte vädret riktigt. Håhå jaja, så kan det gå. Vi har i alla fall haft en skön helg, trots att vi inte hann så mycket som jag hade tänkt.
Hoppas att ni alla har haft en fin vecka och att den nya börjar bra! Höjdpunkten på min egen vecka kommer redan imorgon måndag - då ska jag få träffa Signe för första gången!

/A

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en trevlig helg. Man måste inte alltid "hinna med" så mycket! Grattis förresten till att du blev vald till DT hos Brunsons!