12 oktober 2008

Fredrika & Mats

Förra lördagen var vi på Fredrikas och Mats bröllop i Jakobstad. Jag älskar att gå på bröllop - så mycket ♥ och glädje på en och samma dag! Här är två foton från dagen. Jag fixade först till dem i färg, men fick en ingivelse och körde en vintage action istället och tycker att det blev så mycket bättre känsla i bilderna.

Idag har jag som vanligt massor på min att göra-lista. Mest angeläget är ett minialbum som jag bara måste göra klart så det ska jag ta i itu med först - Svensktoppen och scrappande är en bra combo. ; ) Håll tummarna för att jag får det klart!
Ha en mysig söndag,

/A

5 kommentarer:

Tipsy Tessie sa...

Skitsnyggt-verkligen!!!

Anonym sa...

Finfina foton. Ska också gör ett minialbum... enda problemet är att jag får ångest när jag ser dina! De är så otroligt fina!

Diana sa...

LOVELY!

Är det FLING-typsnittet du använt?

Anna/Augusti_73 sa...

Tack snälla!
Ja, det är Fling.

/A

petrified in pink (Petra) sa...

Shit, vad snyggt det blev!!!!!!! Den actionen passade perfekt till de fotona. Har sneglat så länge på det typsnittet, tror att jag måste råka köpa det till julkorten. Du tycker nog jag är tjatig men du är SÅ duktig!