25 oktober 2008

Inlägg 601

Dagarna rusar iväg i 120 och jag hinner ingenting. Eller jo, jag hinner saker, men inte alls så mycket som jag skulle vilja. Nästa vecka är det i alla fall höstlov, så då blir det ingen undervisning, även om jag nog åker dit en dag för att planera lite framåt. I onsdags var jag på oljemålningen igen, avslutade min muffins-tavla denna gång, så nästa vecka får jag börja på något nytt. Och nä, det är onödigt att ni frågar, jag tänker inte visa den här i bloggen. *LOL* Annars har jag mest kladdat med gesso och akrylfärger på kvällarna - går Art Journaling 101 och det är sjukt roligt!
Imorgon ska jag gå på disputation kl 10 (och fest på kvällen), men innan dess måste jag rusa upp för att hinna vara med lite på källar-/trappstädning med huset, så det blir en tidig morgon. Söndag hoppas jag få skapa hela dagen, vi får se om planen håller. ; )
Här kommer en layout 0m Ella Bus; "20 sept 08":

Ha en finfin helg!

/A

4 kommentarer:

Jenny sa...

Super härlig! Jag gillar verklkigen lekfullheten i allt du gör, både färger och layout. Och din handstil är ju superfin!

Ella Aline & co sa...

Loppan kramar dig! Vilken fin LO!Hälsa Solbritt och gratta henne ikväll. /Lördagslisa

Lisbet sa...

Kul med nästan en granni scrapvärlden

Anonym sa...

Sååå kul vi haft idag. Tänkte på dig ett par gånger faktsikt. Tänkte att du borde varit med ;-) Nu har vi bokat in nästa scrapmara... bara att börja spara... för då vill vi ha ner dig ;-)

Fin layout. Avis på den underbara stämpeln!

Kram o hoppas du får tid till skapande imorgon!