15 juni 2008

Söndag 15 juni

Söndag kväll igen, det betyder åter en måndag imorgon. Veckorna flyger iväg, jag åstadkommer inte ens hälften av det jag tänkt mig, men vad är det väl lönt att grämas över det, det är bara att se framåt och jobba vidare.
Idag har vi bokat in resa till Hugo! Plan A var att åka ner över midsommar, men eftersom vi var så sent ute fick vi inte plats åt hundarna någonstans, och 4 vuxna, 3 hundar och 1 bebis i en tvåa kändes inte som någon briljant idé... Istället åker vi veckan efter, ner på torsdag och tillbaks på söndag. Den här gången blir det bil, och Ozzy och Rally får tillbringa långhelgen på hundpensionat. Gissa om vi längtar!
Avslutar veckan med en bild på världens lyckligaste nyblivna förstagångsmatte ♥

4 kommentarer:

Lisa sa...

Vad kul att du snart får snusa på lille Hugo! Du, jag har aldrig använt hundpensionat förut, kan du inte ha en liten "review" på bloggen sedan?!

Sabina sa...

Glömmer aldrig när jag träffade första syskonbarnet första gången - det är så speciellt! Ska äntligen träffa mina syskonbarn i midsommar, de bor i Stockholm så det blir inte så ofta... Ha en skön måndag! :-)

Anonym sa...

Hej!

Jag är så glömsk; glömde att jag ställt en fråga till dig om templates och såg nu ditt svar!
Tusen tack för förklaringen, här ska övas! Kram
Annika

Diana sa...

Å vad roligt!! Ser fram emot vackra bilder av den söta gossen :)

Och man kan nog inte se lyckligare ut än denna färskingmatte!
Å vad jag blir sugen på hund själv! Någon gång så....