08 juni 2008

070608


Woot! Ännu mera skrafsat idag! Har faktiskt gjort 3 layouter och ett kort till Scrapaddicteds webbmara, inte klokt vilken mojo jag har för tillfället! Gäller att passa på, den kan försvinna lika snabbt (eller snabbare) än den kom, så jag har försakat jobb idag till förmån för skrafs, men imorgon får det bli andra bullar. Då kommer också de två små vildarna och mannen hem, så då är det slut på friden. *LOL*
Kortet här ovanför gjorde jag till drNinas kortskissutmaning. Försökte utmana mig själv lite, därför använde jag det mönstrade pappret med siffror på (hade helst velat välja baksidan som var turkos...). ; ) Blev väl inte överdrivet nöjd, men hyfsat ändå. Är mest nöjd med att jag kunde motstå att "göra som jag brukar". Layouterna blev jag däremot riktigt nöjd med.
Näpp, nu är det dags för mig och Doris Lessing att gå till sängs. Bokcirkel på tisdag och jag ligger efter, plus att jag måste jobba imorgon. Hur ska detta gå ihop?!? ; )

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket roligt kort!
Grattis till systersonen =)

Joanna sa...

Koolaste kortet! :-D