11 juni 2008

Exakt hur glad?

Exakt hur glad blir man när man får ett kort som säger "tack för all härlig inspiration du delar med dig - du är bra!!!" (med exakt precis 3 utropstecken)?! Typ hur glad som helst!! Dessutom fick jag två söta stämplar från Sweetish också. Tack snälla Rara Sara som skickar såna härliga överraskningar till mitt brevinkast, gulle dej! ♥

Idag har jag pratat med Hugo i telefon! ; ) Jag är handlöst förälskad i honom, utan att vi ens har träffats. Jag längtar mig sjuk efter vårt första möte. ♥

5 kommentarer:

Sanna F sa...

Urfint kort! Som alltid!

Anna/Augusti_73 sa...

Ja visst är det fint, men bara för att förtydliga så är det Sara som har gjort det! ; )

Anonym sa...

Super fiiiint kort! Du har magiska fingrar tjejen!

ha en skön sommar
//miss K

ylva sa...

vi är nog flera stycken som skulle kunna tänka oss att skicka sådana kort, om vi bara vore bättre kortmakerskor ;). hursomhelst så är kortet jättefint och du låter precis så som en riktigt bra moster ska göra :). själv ser jag framemot att få se dina första foton av lille hugo (är det bestämt nu?)!

kram,

Anna/Augusti_73 sa...

Ja, gissa om jag längtar efter att få ta foton på honom, Ylva!
Jag frågade min syster idag om det är 100% säkert att det är Hugo nu, och hon sa "Vi har inte egentligen pratat om det, men vi och alla andra pratar om honom som Hugo", så då tolkar jag det som att det är klart. Annars får de förklara för honom när han blir äldre varför han fick ett kort med Hugo på när han heter något annat. *LOL*