07 juni 2008

060608

Hoppas att ni har haft en fin nationaldag! Själv har jag varit gräsänka (resten av familjen är på grytläger) och bara softat och gjort saker jag haft lust till. Och inte klokt vad jag har "skrafsat" idag! *LOL* 2 layouter (1 till SWE) och 4 kort (alla till kortskissen.se), inte illa om jag får säga det själv - hyfsat nöjd med alla dessutom. Länge sen jag hade sånt flyt! Har varit inne och kollat på Scrapaddicteds mara också, håller flytet i sig kanske jag hoppar på någon utmaning imorgon, vi får se.
Träffade Malin igår kväll och passade på att knäppa några kort - fantastiskt ljus! Tack för att du alltid ställer upp på alla knäppa idéer! ♥
Läggdags!

/"Skrafsan"

1 kommentar:

Samara sa...

Dina bilder är så asläckra,och alla grejer du gör,om det är mallar eller så i fotoredigeringsprogram, jag älskar det, ibland tänker jag på dina foton när jag är på jobbet till och med.