21 juni 2008

Midsommar

Hoppas att ni alla har haft en fin midsommar! Här började det rätt kasst, med jämngrå himmel och regn, så den numera traditionella picknicklunchen i gräset på Gammlia regnade in, men sen sprack det upp på eftermiddagen och blev riktigt fint, om än lite blåsigt. Vi träffades ett litet gäng hos goda vänner, åt gott och hade trevligt, och kvällens bästa replik måste nog vara V som sa "Jag vet ingenting, jag bara pratar och dricker sprit". *LOL* Nu gick det verkligen inte så vilt till som det låter, det var faktiskt bra mycket vildare på 70årsfesten vi var på för ett tag sen. ; )
Idag har vi bara tagit det lugnt, varit ut med hundarna på promenad, kollat på film, slutet av tredje kvartsfinalen (varför åker alla mina favoritlag ut?!?) och njutit av att vara lediga, och imorgon ska vi ta en dagstur norrut till våra kompisar i Skäran. Sen är det måndag igen, men det är ok, för på torsdag åker vi till Hugo! =D

3 kommentarer:

Anonym sa...

hade totalt missat att du skrivit i en av kommentarerna att jag fick lägga upp liften på min blogg, så det blev lite sent. Men bättre sent än aldrig ;)

Här har du länken till där liften ligger: http://neliz.se/?p=638

Hoppas du tycker om den! :)

Kram, Daniela

Malin sa...

:)
Älskar som vanligt dina fototn!!!
Å ser fram emot att snart få se underbara bebisbilder efter Hugobesöket!!
:)♥-Malin

Anonym sa...

"Jag vet inget, jag bara pratar och dricker sprit." :) Låter som ni hade en härlig midsommar! Kraaaam från Lisa med familj