12 april 2008

Tjohoo!!

Jag ska få ett nytt objektiv till kameran! Min man ringde nyss från mc-affären, han håller på att köpa en ny H-D, och det enda krav jag ställt är att jag i så fall ska få ett nytt objektiv till kameran. I jämförelse är ju det faktiskt en piss i Atlanten. ; ) Skulle jag få objektiv för lika mycket pengar blev det mååååånga objektiv, så jag tycker att jag är ganska snäll som nöjer mig med ett ynka. Faktiskt.
Det här håller på att bli en riktigt bra helg! Igår var jag och kompisen Lisa och hälsade på fina Anna och hennes bebis, fikade och pratade så länge att Micke och hundarna gått och lagt sig när jag kom hem. Idag ska vi fixa och dona lite hemma (och uppenbarligen köpa motorcykel också...) och jag ska scrappa, och imorgon kommer kompisar från Uppsala (finaste Ellan med föräldrar) och då ska vi gå på treårskalas - presenten är inhandlad, vi är redo! - och fika med goda vänner på kvällen. Och på måndag ska vi gå på Tapas och äta gott!
Ha en mysig helg allihopa!
Kram!

4 kommentarer:

Ella Aline & co sa...

Vi längtar och Ellan laddar upp med en extrastor portion gröt. Och snart är det imorgon!! Pussar och kramar från Lisa Pär och Ella Aline

Anonym sa...

Grattis!!! Vilket objektiv blir det? :)

Kramar
Jenny

Christine sa...

Tack för tipset!!! =) ;)

Mikaela sa...

Också nyfiken på vad det blir för optik, ska också köpa ett till och behöver lite tips.