04 april 2008

Sötaste häxan


Happy Friday, igen! ; )

12 kommentarer:

Lilo sa...

Vilken ursöt häxa! Jag hade en idé om att fota min vovve Laban som häxa med huckle (som du gjort), men då gick kameran sönder. =( Nu är den lagad, men påsken är slut.
Jättefin LO!!! Trevlig helg!

Diana sa...

Å så himla fin! Lime och organge är en ny favoritkombo hos mig.
Älskar kompositionen på denna, måste lifta den i helgen.

Härligt med fredag! Ha en trevlig helg :)

tipsytessie sa...

Snyggelisnyggt :)

EmmLa sa...

MMM underbar LO! Och sötaste häxan, japp :)

myamia sa...

Snyggt! Nu påminde du mig om att jag borde använda uppmina heidi swapp stickers. Köpte på mig ett par, men nu har de glömts bort! Trevlig helg!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Så jättefin och häxan är verkligen söt! :)

Nora sa...

Kjempefin LO! Kule farger og oppsett, og så søt liten hund:)

Scrapangel sa...

Helt ADORABLE, du kan det här med att freestyla =)

fialoppan sa...

Supersnyggt! Älskar det gröna pappret!
Ha en skön helg! Kram!

Yvonne sa...

Aaah, verkligen sötaste häxan!

Trevlig helg!

Linda/Kosepute sa...

Så underbar! Både LO´n och vovven... =)
Ha en bra helg!
Kramar, Linda

joleen sa...

I absolutely adore this layout!