09 april 2008

Pappersscrappat!

Jajjemen! Två kort till Kortskissen och en layout blev det igår (i förrgår egentligen, det tog mig tydligen ett tag att skriva klart inlägget...), och jag blev hyfsat nöjd med allt. Försökte fota layouten i morse, men resultatet blev under all kritik så den får vänta tills imorgon då jag förhoppningsvis får en bättre bild på den. Ikväll har jag också nästan gjort en layout klar. Härligt att ha fått lite mojo tillbaka! Men åh vad jag skulle vilja köpa nåt nytt! Vet inte om jag kan hålla mig, men jag ska försöka. Dels väntar jag på Funky Robot Kit Club-kitet - yay! - dels ska jag på scrapträff i Ö-vik nästa helg och då kommer flera butiker att vara på plats.
Så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill också åka på scrapträff och HANDLA - har surfat runt i webbutikerna nu i flera dagar.

En "Blogging for a Purpose" award har du fått av mig! =)