19 april 2008

S

Nu borde jag gå och lägga mig, för imorgon bitti ska jag åka ner till Övik på scrapträff. Har precis packat klart, det blev som jag trodde - packning i sista minuten. Knökfull scrapväska + alla stickers och thickers i en ICA-kasse, och så har jag lilla scrapväskan packad också. Inte klokt vad mycket man släpar med sig, men man vet ju aldrig exakt vilken grej man känner för att använda... Om jag nu ö.h.t. hittar någon mojo, det har ju varit lite si och så med den saken på sistone, och på träffar brukar jag inte få särskilt mycket gjort ändå, mojo eller inte. Hur som helst, roligt ska det bli!

Här kommer en digilayout jag gjorde för nån vecka sen. Orkar inte göra någon materiallista nu, är för trött, jag tar det på söndag när jag kommer tillbaka (men kolla på de andra listorna ifall du undrar, det är i princip samma saker som används här).

Ha en underbart härlig helg!


Papper: Scrap Artist (April Showers, Nancie Rowe Janitz); Ram: Designer Digitals (Vintage Large Frames & Edges, Katie Pertiet); Etikett: Two Peas (Vintage Labels, Rhonna Farrer); Postage Date stamps: Scrap Artist (Amber Clegg); Penslar: Two Peas (Rhonna Swirls v.6, Snap Shot Frames, Funky Valentine, Snap Shot Flourishes, Rhonna Farrer).

1 kommentar:

Christine sa...

Underbara färger!!! =D