09 maj 2011

Little Yellow House kits

Har gjort en till layout med kitet från Little Yellow House kits och lite av varje som ligger och dräller på scrapbordet. ; ) Gillar speciellt chipboardknapparna och pappren från House of 3/Pink Paislee som finns i kitet (bakgrundspappret i det här fallet). Jag ser att layouten är lite sned på bilden, det är så länge sen jag gjorde papperslayouter så jag har glömt hur jag gjorde när jag använde skew i Photoshop för att räta upp dem, nån som vet och kan tipsa?

Det är så himla skoj att klippa och klistra igen, jag har verkligen saknat det, tyvärr får jag bara försöka stjäla mig lite tid här och där för det är alldeles för mycket på gång just nu, mest av typen "måste" och väldigt lite "vill". Veckan som gick var verkligen inte rolig och jag har en känsla av att det kommer att fortsätta så ett tag till. =/ Mycket på jobbet, mycket med avhandlingen, det är helt enkelt lite mycket just nu. Och mitt i allt detta vill man försöka njuta av huset också, som blir vårt på riktigt imorgon! Flytten är inte inbokad förrän 30 juni, men efter imorgon kan vi vara där och dona och greja precis så mycket vi vill.
Nä, nu måste jag rusa, har en massa att göra på jobbet innan jag har lektion efter lunch. Ska försöka att komma ihåg att andas också...
Ha en bra dag och en fin vecka!
/A

4 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Den är bara supersnygg! Och behöver du syrgas kan du ju alltid kila förbi mig på jobbet.

Mya sa...

superfin Anna!

Det där med skew... Jag kommer inte riktigt ihåg.. men är det inte Edit och sen transform?
kram

Anna/Augusti_73 sa...

Jo, jag kom ihåg att det är edit och transform, men fick det inte att funka när jag testade, men precis nu när du skrev så så fick jag en snilleblixt och kom på hur det var! Thanks! Man markerar först, sen kopierar, sen nytt, klistra in, och SEN edit-transform-skew. Japp, så var det! :D

Mya sa...

:)