22 maj 2011

"Jag har köpt en present till mig, jag menar dig..."

Jag har suttit limmad vid datorn i princip hela helgen och jobbat (läs: jobbar fortfarande) med att skriva klart litteraturlistan (jä**ar vilken tid det tar, suck... nu får man betala för att man inte har hållit ordning på den eftersom...) och skriva klart kapitel 5 medan Micke har varit i Obbola och jobbat i köket. Igår hann han inte göra så mycket, men idag har gipsskivorna börjat komma upp på väggarna. Själv har jag varit ut genom dörren exakt två ggr på hela helgen; dels igår för att åka ner en sväng till huset och plantera lite penséer (som hann bli alldeles för negligerade innan jag planterade dem, så jag hoppas de repar sig), dels för att spontanköpa en radio på Clas Ohlson i "renoveringspresent" till Micke *harkel*. Okej då, jag köpte den ju för att jag ville ha den själv, men det är väl trevligt för honom att ha en radio med sig när han jobbar med köksrenoveringen?! Eller hur?! En Robert's Radio-kopia för 299 spänn.

Nu måste jag jobba vidare, det blir nog ännu ett nattpass inatt, men sen är det slut på det på ett tag. Oh the joy när jag har skickat kapitel 5 och litteraturlistan till opponenten imorgon!
Ha en skön söndagkväll!
/A

2 kommentarer:

Mya sa...

Smart drag Anna!!! Superläcker radio! Å det var väl bra mycket billigare än originalet om jag inte har fel.

Kör nu på så att det ryker med texten. Heja Heja!!!

kram

Monica sa...

Bra beslut! De där apparaterna är så söta! Den kan säkert komma till användning då köket är klart också. Och grattis till att (antar jag) litteraturlista och kapitel är inskickade!