30 april 2011

Little Yellow House kits

Den här månaden gästar jag Marie och hennes Little Yellow House kits. Maj månads kit heter Funky Fairy och går i rosa och turkost, två av mina favoritfärger!

Det känns som hundra år sen jag pappersscrappade, jag hade nästan glömt hur roligt det är! Min första layout är gjord med ett foto på Nellie och förutom kitet har jag använt lite av ditten och datten som jag hittade i mina gömmor (det är verkligen galet länge sen jag köpt några fysiska scrapgrejor!).

Nästa projekt blir nog en liten minitagbok om Oskar, och så nån layout till också. Återkommer!
Glad valborg, eller glada vappen, som vi säger i Finland!
/A

4 kommentarer:

Mya sa...

jättefin Anna!
Det var snart ett år sedan som jag scrappade en layout. Vi får väl se om jag kommer igång igen. :)

Lotta sa...

Jag hamnade här hos dig och blir så inspirerad! Du är verkligen en fantastisk fotograf! Dina bilder är underbara!

Anna/Augusti_73 sa...

Mya: Misstänker att lusten kan komma tillbaka efter att ett visst litet knytt har flyttat in hos er! ; )

Cynthia Lloréns sa...

I just love evrything in here!!!
I love your page ....also I love the photos...
Have a wonderful weekend.
Hugs from Brazil
Cynthia