03 april 2011

Som ett brev på posten

Hej där! Det var inte tänkt att tiden skulle gå så fort och så få inlägg skulle bli skrivna de senaste veckorna, men så blev det ändå. Jag har ju berättat att vi köpt hus, och nu har vi också sålt lägenheten. Alltså, man är lite ledsen i ögat över att sälja för vi har verkligen älskat vår lägenhet, men det var ändå väldigt enkelt att ta beslutet att flytta, av olika anledningar som jag inte går in på här, och huset kändes som sagt 120% rätt direkt vi steg innanför dörren. Det jobbigaste har nog varit den här tiden innan vi sålt och skrivit på och inte kunnat pusta ut innan allt är klart, men nu är det gjort, och då kom naturligtvis förkylningen som ett brev på posten. Micke låg hemma i feber hela veckan och nu är det min tur att bli skraltig, men jag hoppas åtminstone hålla mig på benen. Vi kommer att ha dubbelt boende ett antal veckor, vilket känns väldigt bra med tanke på att det finns en del som vi vill fixa med innan vi flyttar in (typ nya tapeter... :D). Dessutom ska Micke åka ner till Sweden Rock i början av juni och jag har lite annat för mig, så det känns bra att inte behöva stressa med flytten. Förutom att vi har köpt hus och sålt lägenhet så fyllde Micke år i veckan, så igår gick vi på Tapas och firade * 3. Så jäkla god mat, det är nog mitt favoritställe här i stan - rekommenderas! Hur som helst, har försökt hitta lite tid för att få vara kreativ också. Det har inte gått så där överdrivet bra, men nu i helgen stal jag till mig en stund och gjorde denna layout på gudbarnet Oskar, som kommer hit och hälsar på till helgen! Senast vi träffade honom var på dopet i slutet av oktober, så vi längtar verkligen efter att se honom. Ha en skön söndag! /A

3 kommentarer:

Sanna F sa...

Så mycket härligt ni har att se fram emot... Jag håller med om att det kan vara både sorgligt och härligt att flytta.
SUper fin layout!
Kram

Sandra | Inspirera Mera sa...

Åh vad härligt med hus, det längtar vi också efter fast vi trivs bra där vi bor nu.

Merissa Revestir sa...

This is gorgeous! I love how you added the postage in the corner. The colors are pretty!