08 april 2011

Finbesök

Imorgon (eller idag, om vi ska vara nogräknade) får vi besök av allra finaste sorten! Då kommer gudsonen Oskar med familj och hälsar på. Hela helgen ska de stanna, och vi har väntat och längtat efter att det äntligen ska bli fredag. Micke har tagit ledigt och hämtar dem på flyget på förmiddagen. Själv jobbar jag som vanligt men ska försöka ta mig loss lite tidigare, och sen ska vi bara vara ända tills det blir måndag. Utöver att vi får finbesök känns det också som sista lediga helgen på väldigt länge för min del, så jag tänker passa på att njuta extra mycket. När jag var på handledning i veckan beslutade vi nämligen att tidigarelägga mitt slutseminarium till mitten av juni (istället för tidig hösttermin), så alla helger efter denna ska det skrivas, skrivas, skrivas. Hoppas ni alla får en finfin fredag och en skön helg! /A

Inga kommentarer: