08 oktober 2007

Snälla bröllopsguden

Det här är mitt bidrag till Ethels skiss (v41) på SWE. Jag har vänt på den, eftersom Mia tittar till vänster på fotot. Fotot är taget hos frissan på Mias och Peters bröllopsdag, och eftersom det ser ut som om hon ber till högre makter gjorde jag den här LOn om hur man som brud önskar att det inte börjar ösregna på bröllopsdagen (det formligen vräkte ner natten till lördagen), att man inte ska fastna med klackarna i gräsmattan och snubbla på väg fram till altaret, att maten ska vara god och framför allt varm, att gästerna ska trivas och ha roligt på festen osv. osv.

Ha en bra dag!

13 kommentarer:

Zarah sa...

Du är ju så GRYMT duktig! Älskar denna - den är ljuvlig på alla sätt & vis! :D

Anonym sa...

Vad fint! Och vad roligt att du har användning för blommorna.

Anonym sa...

Vilken underbar LO!! Du är verkligen påhittig och gör så fina detaljer och jag blir alltid så glad när jag tittar på dina Lo. Du är så duktig.
Tack för inspirationen!

Hej från mig, Eivor
www.eivor.blogg.se

Bellis sa...

Fantastisk!! You ROCK!
Blev hon bönhörd? :)

Sanna F sa...

Vilken underbar layout!!!

Malin sa...

Tycker så mycket om denna!!!
Tycker mycket om alla dina, men denna e alldeles underbart fin!!!
Duktiga du!
*kram*
♥Malin

Anonym sa...

Så fantastiskt underbar Anna!! Du är så himla duktig!! :)

Christine sa...

Underbar lo!!!
Du är så väldans kreativ =)

Anonym sa...

Åååå...helt Underbar!!! Fast jag har scrappat nästan hela helgen så blir jag så inspirerad när jag ser dina härliga alster!

Malin sa...

Åhh glömde ju fråga:)
The Löövli prickarrna som du har skrivit journalingen på, stämplar? Rubons, handmålat?
Gillar dom!!!

Anna/Augusti_73 sa...

Tack för alla fina kommentarer - det värmer!! *glad*

Bellis - Ja, hon blev bönhörd. Det blåste en del, men solen kikade fram lagom till vigseln, som kunde hållas utomhus som planerat. Hon fastnade inte med klackarna i gräsmattan, maten var fantastiskt god - och VARM - och festen blev otroligt lyckad. En perfekt dag på alla vis!

Malin - "Prickarna" är en Sassafras-stämpel som jag köpte för länge sen och av en händelse hittade liggandes i en låda. Tänk vilka fynd man kan göra i sina egna gömmor ibland!

fraise sa...

Jätteläcker LO! Gillar my name is-stämpeln speciellt! :-) ALLT du gör är så himla grymt. Ja- faktiskt precis allt!

Claudia79 sa...

hihihi denna är underbar!! Både i upplägg och tanke! Kram till dig!