07 oktober 2007

Älskade hem!

Jag ♥ vårt hem, jag förstår fortfarande inte hur vi kunde ha sån tur att vi hittade den här lägenheten och att vi dessutom lyckades vinna budgivningen. Riktigt så enkelt blev det ju inte heller, när budgivningen var över ville säljarna dra sig ur, men efter många turer fram och tillbaka så blev den äntligen vår. Vi målade/tapetserade om alla rum när vi flyttade in, och nu känns den verkligen som vi. Nu har vi förstås bott här i 2½ år, så nu vill jag snart börja om. *LOL* Gult tycker jag t.ex. skulle bli väldigt fint i pysselrummet, och arbetsrummet skulle man nog kunna piffa upp med nån ny härlig färg också...
Hur som helst, när vi var på IKEA i helgen fick jag "Älskade hem!" i present av världens bästa Micke, och den är superinspirerande! Den innehåller massor med inspirerande foton från 9 personliga hem och jag har redan fått en massa idéer...! Rekommenderas varmt, 100 pix för IKEA Family-medlemmar.

3 kommentarer:

KarinSN sa...

ah, typiskt- vi var ju där idag! tänkte inte på att titta efter inspiration trots att höstens stora projekt är att göra vår kritvita lägenhet hemtrevlig. nåja, bra att komma ihåg tills nästa gång...

Marie - Med mina händer... sa...

Det låter precis som en bok som jag ska försöka undvika... *blundar*

Anonym sa...

Ni har faktiskt världens finaste hem så jag har full förståelse för att du älskar det. :)

Hur gick det på utställningen nu då? *nyfiken*