26 oktober 2007

Flickrmosaik

Ojoj, så det kan bli ibland. Igår kväll skulle jag scrappa, men innan dess tänkte jag lägga mig och vila lite med Ozzy på sängen i scraprummet. Då var klockan typ 19. Nästa gång jag kom till medvetande var den 23.26. En lätt chock, kan man säga. Hur som, satte mig vid scrapbordet och gjorde en layout, men den blir nog inte fotad förrän imorgon, med det här dystra fotovädret.
Har varit lite ur fas sista veckan, ledsen att uppdateringarna inte blir så många som de brukar. Här kommer i alla fall gårdagens Flickrmosaik. Ha en bra dag!

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Skönt att vila ibland, tror det var kroppen som sa till dig att varva ner. Klart du får vara ur fas ibland... vi väntar troget tills du är redo igen. Det viktiga är att du tar hand om dig och dina nära.

Kram från Marie