10 oktober 2007

Ozzy 2 år

Det är inte så ofta det händer, men ibland gör det det, att jag gör en LO med fler än ett kort, alltså. Det kan faktiskt bli min nya "grej", gillar det här lilla formatet (wallet).

Edit: Jag vet att jag är jättedålig på att skriva vilka produkter jag använt, mycket beror det på att jag inte har någon aning om vilket märke det är, men det här bakgrundspappret är i alla fall Daisy D's Fall 1 - Ottoman.
Edit 2: Fotona är ca 6*9 cm, mitt fotoprintprogram lägger 9 st på en A4, då blir det en del vitt runt om.

7 kommentarer:

KarinSN sa...

Härlig! Och vaaaad är det för bakgrundspapper? Jag vet att det skulle bli en uppsats varje gång du gör något om du skulle skriva allt men kan du inte skriva vilka papper du använder? Jag letar mig fördärvad efter fina just nu...

KarinSN sa...

Jej! Tack :-)

(är själv skitkass, vill ju att det ska gå snabbt :-)

Malin sa...

Helt klart en favorit!!!
Så snygg gillar allt turkost rosa å alla coola bampop detaljer :)

clara sa...

underbart snyggt, men jag gråter lite... din hund fick en finare tårta på tvåårsdagen än vad min son fick... Min a fick bara en klementin med ljus...

Anonym sa...

Så snyggt!! Blir så imponerad av hur duktig du är på att använda mönstrat papper utan att det blir rörig... Vilken storlek är det på korten?

Lisa sa...

Så sött :)Jag borde också scrappa lite flera kort känner jag..

Karoline Sigoldson sa...

Sååå Snyggt!!!!
:-)