31 oktober 2007

Ordning & Reda

Jag gillar verkligen mitt scraprum, men eftersom det inte är så stort är det inte det lättaste att få plats med allting. Dessutom har jag en tendens att för varje gång jag scrappar låta fler och fler saker stanna framme på bordet, vilket resulterar i att jag till slut knappt har något utrymme att scrappa på.
För att försöka råda bot på detta köpte jag en del grejor på IKEA när vi var till Sundsvall tidigare i höst: två tavellister, två korgar, en stång med tre burkar till pennor o.dyl. Nu utnyttjar jag väggarna mycket bättre (hade tidigare en anslagstavla på väggen till vänster, men den användes aldrig så den tog jag ner). Det ser fortfarande kanske lite rörigt ut, men det är mycket bättre!
Högra halvan av bordet utnyttjas inte alls särskilt bra, det får bli nästa del i organisera din scraphörna-projektet...

7 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Åh, vad mysigt det ser ut...
:-)

Anonym sa...

Så härligt färgglatt och inspirerande det ser ut!

KarinSN sa...

Åh vad det ser mumsigt ut! Lika färgsprakande som dina LOs :-)

Lilo sa...

Det ser verkligen ut som DIN scrapplats! Som dina layouter precis som Karin ovan sade! Jag skulle gärna sitta där och skapa!

Marie - Med mina händer... sa...

Jag tycker det ser mysigt ut... inspirerande att se din pysselvrå. Skulle allt vilja fingra på dina saker... :-)

Mikaela sa...

Väldigt mysigt, skulle vilja spendera en timma ensam där inne, bara få snoka runt ifred.

Christine sa...

Fast det är en härlig röra =)