22 september 2007

Lottningen klar!

Sorry, det blev lite senare än jag tänkt, men nu är det klart!
Först: tusen tack för alla superba länktips! Massor med härlig inspiration.
Sen: Eftersom ni var så många så gjorde jag en mini-goodie bag till first runner up också. =) Använde mig av slumpgeneratorn på random.org för att få fram två nummer och lotteriinspektionen (Läs: Micke och Ozzy) kontrollerade att allt gick rätt till. Vinnande nummer blev:


Stora goodie bagen går till nr 15:
Lisa sa... jag kollar in på skulls http://skullsorama.blogspot.com/index.html lite då och då och jag har hittat massor med inspiration till allt möjligt.
den 20 september 2007 07:42
och
den lilla till nr 11:
Kosepute sa...
Inte en scrapsida, men väldigt kul inspiration http://www.softiescentral.typepad.com///Linda
den 19 september 2007 22:41
Grattis! Maila mig era adresser så kommer godsakerna på posten!

2 kommentarer:

Lisa sa...

yes yes yes tack tack tack! Vilken jäkla tur jag har! Jag som aldrig vinner nåt! *happy-dansar* :)

Linda sa...

Jag fick hem mitt paket idag! Så mycket fina saker! Har redan använt en del av dem. Jag fick ju värsta inspirationsruset av dem! Tack så jättemycket!

Kram, Linda