04 september 2007

Inspiration och kreativitet

Hej! Ledsen att jag varit lite MIA de sista dagarna. Jag har scrappat, men det var ett SWE-uppdrag så det kommer inte att visas förrän om kanske 3 veckor eller så. Jag har dessutom börjat med systers tack-kort, och denna gång stämplar jag adresserna, så det lär ta en stund (HELT frivilligt! Jag kunde inte låta bli, det blir ju så snyggt). Och igår började jag på linedance - urkul!! Ovanpå allt detta ligger att jag känner av en liten svacka, men jag hoppas att den blir varken djup eller långvarig.

Får jag en stor svacka, då är det bara att vänta ut den. Får jag en lite mindre, då kan det hjälpa att göra något annorlunda, något som inte skapar någon press utan bara är roligt. En sån grej skulle kunna vara
Wreck This Journal, som verkar lätt galet men väldigt kul. En annan skulle kunna vara journal challenge-bloggen jag tipsade om för några inlägg sen: This is Me. En tredje skulle kunna vara detta: Super-Fun-Creative-Workbook Journal av Maria Grace Abuzman. Allt är förberett och klart, det är bara att skriva ut och sen följa instruktionerna.






Jag hoppas jag har något eget att visa imorgon!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: