14 mars 2010

Adorable

Fy så fort en ledig vecka går! Känns som om sportlovet alldeles nyss började, och imorgon är det dags att gå till jobbet igen. =/ Jag hade som vanligt en massa planer för allt jag skulle uträtta, men har knappt genomfört någonting alls. Tur att det snart är påsklov...

Hantverkaren fortsätter arbetet imorgon, och om jag har förstått saken rätt kommer elektrikern också. Sen är det väl dags för tätskikt och andra tråkiga moment, men kanske kanske blir det dags för nåt roligare efter det. Resten av inredningen kommer på tisdag, så då är det bara att vänta på att det blir dags att installera allting också. Jag ser så klart mest fram emot kaklet, jag hoppas verkligen vi ska känna oss nöjda med våra val.

Här är en layout jag gjorde förra helgen. Fotona är från när Hugo fyllde ett, och det är inte klokt vad tiden går - om knappt 3 månader är det dags för tvåårskalas!

Ha en fin vecka!
/A

Credits:
House of 3: Birthday Mini Frames, Botanical Swirls; Rhonna Farrer: Splatters and Strokes, Creative Elements; Jen Allyson: Ornament Pink Papers; Katie Pertiet: All You Need no 7, Basic Polka Dot Ribbons, Blank Safety Vintage tags, Buttoned Up Love, Simple Spots numbers, Ticketed No 3; Ali Edwards: 31 Days Circle Number set; Holly McCaig: Girlfriends Accents

Inga kommentarer: