13 maj 2009

Tillbaka!

Nu har Micke skakat liv i datorn! Men jag tycker i ärlighetens namn att den beter sig lite konstigt fortfarande. Nåväl, vi kör på tills det brakar ihop. ; ) Däremot har jag inte installerat Photoshop, så det blir tyvärr inga nya layouter än. Har faktiskt gjort några nya papperslayouter den här veckan och jobbat lite på minialbumet jag började på när jag var på träff i Övik i mars. *LOL* Snabb man är, va?!

Glädjor idag:
- Långpromenad i solskenet med deckare i Ipoden.
- Jag fick beröm av min tandläkare! Och det kan jag ärligt säga har typ aldrig hänt förr. Mitt plackindex rockade fett *LOL*
- Min bror har blivit sjökapten - grattis Björn, storasyster är stolt!
- Jag fick inbjudan till Hugos kalas. Mosters lilla sötgris blir ett år!
Små saker som gör ens dag lite gladare.

Jag återkommer med en layout a.s.a.p. Kram så länge!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men dâ är vi tvâ dâ med konstiga datorer :) Funderar skarpt pâ att köpa en mac, ska tydligen vara stabilare, vad har du?

Ett tips, inte för att digiscrappa men för att redigera layouts eller foton snabbt och enkelt (men självklart inte alls lika sofistikerat som PS) är www.picnik.com, för att ljusa upp mina LO's använder jag det direkt frân Flickr, lätt som en plätt! :)

Natti natti

Monica sa...

Vår dator var knäpp länge, ända tills den kraschade för några månader sedan. Nu har vi en vit, fin Mac med en härligt stor skärm och jag är minsann lite småförälskad i den... Jag hade glömt bort att datorlivet kan vara ganska okomplicerat. (Ps: Hade jag haft en Spotify-inbjudan hade du fått den! :-)