11 augusti 2008

Workshop

Jag har blivit tillfrågad om jag vill hålla en föreläsning eller en workshop på en scrapmara, men eftersom jag inte gjort nåt sånt tidigare och inte heller varit på någon så tvekar jag. OM jag gör det så vill jag att det ska bli BRA och att de som är med ska känna att det är värt både tiden och besväret.

Hur gör man? Du som har hållit en workshop, hur gjorde du? Vad hade du för projekt och hur la du upp det hela? Och du som har deltagit, vad var bra och vad var dåligt? Skriv gärna en kommentar, eller (ännu hellre) maila! Adressen finns till höger. TACKSAM för alla synpunkter/åsikter/tips!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Så spännande Anna!!
Vilken mara är det? Jag är sugen på scrapträff, saknar den som var i Umeå förra sommaren.....

När det gäller workshopen, så tror jag inte du behöver "konstla" till det. Var bara som vanlig, så blir det perfekt! ;-)

kram
Kicki
http://forum.pyssel.net/

Anonym sa...

Spännande.
Har de frågat på något "särskillt ämne"? Ta något som du känner att du KAN o som du vill lära ut.
Själv tycker jag ju att du är så fiffig på att blanda flera härliga färger på en o samma layout. Kanske någon "färgexpriment".
Lycka till i alla fall...både med Workshopen o taveltävlingen *s*