26 augusti 2008

En till utmaning

Jag har blivit utmanad av Katleen. (Sorry att det tog mig så lång tid!)
Regler: Svara på frågorna och skriv ner svaren i din blogg.
Välj ut 6 personer som du vill veta mer om och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på frågorna.

5 saker som fanns på din "Att göra"-lista idag?
1. Ringa upp en person som sökte mig igår
2. Skriva avhandling
3. Gå på långpromenad
4. Beställa foton åt M&H
5. Försöka hinna scrappa lite

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hade jobbat för EF under sommaren, fortsatte plugga på universitetet. Typ. Gud vad tråkigt det låter.

Ställen du bott på?
Hemma, Tumwater WA, Åbo, Umeå, Duluth MN.

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala bort alla lån, mina egna och resten av familjens
2. Resa
3. Göra det jag vill och inte det jag måste
4. Skänka till välgörenhet
5. Köpa sommarstuga

Utmanar ingen speciell, men vill gärna att alla som läser enkäten svarar på den! *Nyfiken* Länka i en kommentar så att jag får kolla svaren i din blogg!

/A

Inga kommentarer: