20 augusti 2008

Sneak

Hej och hå så trött jag är. Har inte blivit något papperspyssel, istället är det fotoredigering för hela slanten, och det känns som om det aldrig tar slut... *suck* Det är kul, men det kan kännas frustrerande också. Det är i alla fall roligt när man tittar på fotona igen och känner att "det blev ju faktiskt några hyfsat bra ändå". Längtar tills jag ska få tid att pyssla (mitt pysselrum uppgraderades i helgen med minst en stjärna, kanske t.o.m. två; vår lilla 15-tums platt-tv som legat och skräpat hur länge som helst kom äntligen upp på väggen - yay!), men just nu känns det långt borta.
Hur som helst. Beställningsuppdraget gick iväg med posten idag och ska ges bort i present på lördag (Obs! Det är inte jag som ska på bröllop, det är alltså ingen i min bekantskapskrets som tänker "göra en Malin". Men det där missförståndet har vi ju redan rett ut, Lajsa. Som du sa: "den misstänkta är nu släppt på fri fot". *LOL*) Bröllopet är på lördag, så då är det nog fritt fram att visa resultatet. Tills dess får ni nöja er med en liten sneak.

Hej så länge!
//Trötter
P.S. Har tänkt ha en liten utlottning i flera dagar men har inte orkat ta mig samman och göra det. Kanske imorgon. Om jag orkar.

7 kommentarer:

Mya sa...

Å så läckert det ser ut! Ser fram emot att få se allt! :)

Nallebr.. sa...

ser super fint ut!!!härliga färger..

ylva sa...

gah, jag faller alltid för sådana där sneak peaks *suckar*. nu är jag alldeles för nyfiken på resten ju!

Anonym sa...

Ser snyggt ut det där. Nyfiken på resten... men den som väntar på något gott *s*

Cattis sa...

Ser riktigt läckert ut det lilla man ser ;)

http://kathis.blogg.se

Anonym sa...

Fick boken i min hand igår och på lördag ska jag ge den vidare när bästisen gifter sig. Ska bli sååå roligt för boken är SUPER snygg. Som sagt den som väntar på något gott, se bilderna senare så får ni se. TUSEN TACK Anna för att du fixade en sådan fin bok!

Sabina sa...

Oooo..! Spännande, kan nog inte tåla mig tills lördag...!! Jag ÄLSKAR mini-album!