23 april 2007

Jag blir så glad!

... av alla era kommentarer i bloggen! Tack för att ni kikar in hos mig och ger mig glada tillrop.

Måste klargöra mitt förra inlägg angående sponsoruppdraget: det är inget DT-uppdrag eller liknande, utan en engångsgrej som jag gör för att känna på hur det är att scrappa på uppdrag av någon. Att ta på mig DT-uppdrag känns alldeles för stort. Jag blev faktiskt halvt tillfrågad en gång innan jul, men tackade nej dels för att jag inte kände mig tillräckligt självsäker, dels för att jag har en avhandling att skriva.

Är tveksam till att scrappa på uppdrag av flera anledningar. Jag oroar mig för att den som gett mig uppdraget inte tycker att jag gör ett bra jobb eller att jag inte ska känna mig nöjd med det jag gjort eller att lusten inte ska infinna sig även om jobbet ska vara klart nästa dag eller att man har fått ett "omöjligt" uppdrag för att man fått material som inte alls är i ens smak osv. Mitt scrappande är väldigt avhängigt av att jag känner lust (till att scrappa och till materialet jag jobbar med) - har jag ingen lust blir resultatet därefter. Men precis som med bloggen ska man väl aldrig säga aldrig...! Skulle någon fråga någon gång kanske jag tackar ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att OM en butik frågade dig så kan du ju ställa lite krav..typ jag gillar denna typen av papper och färger..även om man ibland får som synes omöjliga uppdar så tar iallafall min DT mamma hänsyn till vad jag kan visa!

Du är såååå duktig och om jag hade haft min butik kvar..(Pyzzla) så skulle jag frågat dig tills du ville! ;)

Kram Linda