18 april 2007

Google säger att Anna behöver...

Hittade en kul grej hos Amber Skolnick som hittat den nån annanstans. Gissar att flera av er testat redan (eftersom jag är ny i bloggvärlden kanske ni gjorde detta för flera år sen). Hur som helst, testade att googla på "Anna behöver" och fick upp dessa:

1. Anna behöver fortsatt stöd - Jajjemen. Utan stöd stjälper jag.
2. Anna behöver en miljon kronor - No shit. Show me the money.
3. Anna behöver någonstans att bo omedelbart - Tack, men nej tack. Jag älskar vår lägenhet, tänker aldrig flytta!
4. Anna behöver hjälp - Tack, ja tack. Nån får gärna skriva min avhandling.
5. Anna behöver såklart publik till programmet - Är det något någon har glömt att tala om för mig?
6. Anna behöver inte fundera - Jo, det är mitt jobb, tyvärr.
7. Anna behöver köpa något nytt - Givet! Scrapgrejor och en ny frisyr, t.ex.
8. Anna behöver vara nåbar i sin tjänst - Tveksamt.
9. Anna behöver arbetsanpassning - *ASG*
10. Anna behöver en kurs i hyfs! - Ja, det håller säkert en del med om. =D

Inga kommentarer: