22 april 2007

Glädjor

2 roliga scraprelaterade saker som hänt i helgen:
1. Jag har fått en "knappsponsor". *LOL*
En jättetrevlig tjej kontaktade mig och frågade om hon fick sponsra mig med knappar - vem kan tacka nej till det?
2. Jag har blivit tillfrågad om att ta på mig ett "sponsoruppdrag".
Och jag vågade tacka ja! Ska bli riktigt kul att se vad som kommer i paketet.

Ha en härlig vecka! Själv längtar jag till fredag - då ska vi (jag, mannen och hunden!) flyga ner till Stockholm/Uppsala för att fira Valborg med min syster + sambo och våra kompisar. Syrran och jag har även bokat in oss på scrapmaraton på Papprika på lördag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, vad roligt! Kram Maria

Anonym sa...

Så kul för dig! ;)

Jag fattar inte att någon butik har snappat upp dig tidigare..och jag hoppas att stället som har snappat upp dig, köper ina massor med roliga grejer..sånt som du gillar (och jag) Hi, hi!

Jag hittade ett ställe idag, och när jag såg det tänkte jag direkt på dig..kolla här..

http://www.zingboomkits.com/index.html

Kram Linda