13 augusti 2012

Slut på det roliga

Jahapp, då var det slut på sovmorgnar och att sitta uppe och läsa deckare halva nätterna. Vi har haft en fin sommar med både Finlandssemester och en vecka i Turkiet och avslutade med att fira 10-årig bröllopsdag i fredags. Imorgon börjar vardagen igen för oss båda, och ska jag vara ärlig hade jag nog gärna haft sommarlov några veckor till. 1 september hade varit alldeles lagom tycker jag... Då hade man kanske hunnit med att göra alla de där sakerna som man hade planerat men som (som vanligt) inte blivit av. Som att prova baka macarons och fixa fotoböcker och måla om lilltoan t.ex. Eller så hade man kunnat fortsätta lata sig och läsa deckare. Men men, nu är det ju inte lönt att fundera mer på det, 9.00 imorgon kör vi igång - jag hoppas jag minns lösenordet till datorn.

Avslutar med två foton från i juni på karamellen Levi, bara för att:

Inga kommentarer: