28 augusti 2012

28 augusti

Hjälp, tänk att det bara om några dagar är september! Inte klokt vad tiden rusar iväg. Men jag gillar hösten, med hög klar luft som är lätt att andas och en känsla av att man får en ny chans och nya möjligheter - både med något man aldrig gjort innan men också "gör om, gör rätt", typ. I höst har jag bestämt mig för att testa yoga för första gången. Jag har ingen aning om det kommer att passa mig, men jag önskar hett att det gör det. Min förhoppning är att jag ska bli lugnare, mer stresstålig och harmonisk, och förhoppningsvis lite starkare och smidigare också. Jag får återkomma när vi har träffats ett par gånger och berätta hur det känns. Det finns så himla mycket jag skulle vilja testa, silversmide och akvarellmålning och keramikkurs och gud vet vad, men det får räcka med yogan i höst.

Jag har vissa problem med att ställa om till "gå och lägg dig i tid, klockan ringer 06.20", men nu ska jag pallra mig i säng. Ha det fint!

Levi

Inga kommentarer: