21 augusti 2012

Fina pipor

Bra vecka så här långt! Det flyter på på jobbet, allt är inte färdigt planerat men vi ligger bra till, och första mötet med eleverna gick bra - många nya ansikten, åtminstone för mig. Har inte fått någon egen grupp än men det är på g. Idag hade jag lyxen att kunna åka in senare till jobbet och hann t.o.m. gå en långpromenad med hundarna på förmiddagen, sen blev det middag på Rost med en god vän (med sedvanlig uppdatering av vad som hänt sen sist, så klart), och nu har jag flera timmar att fylla med något kul tills jag måste gå och lägga mig. Nu är den stora frågan: läsa deckare, kolla Dallas eller digiscrappa? Och förresten, veckans höjdpunkt blir nog surströmming på fredag! M-u-m-s!
Ha en fin vecka!

Och så en bild på Levi Karamell:
Levi, juni 2012

1 kommentar:

Monica sa...

Mej OJ så länge sedan jag var inne! På måndag åker min far upp med syrran tillbaka till Umeå. Dags för lång dags färd mot låååång vinter. :)