07 februari 2012

Instagram

Det blev visst lite tyst här, det var inte tänkt så. Men jag gick och köpte mig en ny dator och jag har inte riktigt kommit i ordning än, vi har inte etablerat nån riktigt stabil relation än kan man säga, så det har inte blivit nåt scrappande. (Jag tänkte att det var bättre att göra slut med PC:n på en gång och helt kallt klippa alla band direkt istället för att safe:a och köra dem parallellt, så nu är jag helt enkelt tvungen att lära mig hur Macen fungerar. Det går väl så där så här långt... Men "alla" säger ju att de ska vara så fantastiska, så jag har goda förhoppningar om att vi ska trivas ihop. Och apropå det här med att trivas ihop, jag är inte riktigt överens med nya Blogger heller, blir ett antal fula ord varje gång jag ska publicera ett nytt inlägg. *morr*)
Hur som helst, just nu blir jag mest inspirerad av att hänga på Instagram-appen. Det finns så otroligt många fantastiskt fina bilder, kolla bara på skärmdumpen så ser ni en bråkdel av de bilder jag gillar. 
Allt gott så länge! 

3 kommentarer:

infing sa...

Hi hi, ser Myas mugg längst ner med prickig duk under :-)

Angela sa...

Det här med att byta till mac är fasen inte lätt... även om alla säger att dom är överlägsna så är det svårt att tro i början... ;)

Anna/Augusti_73 sa...

Infing: Javisst är det hennes! :) Kul att det också är några "kändisar" man får följa på Instagram!

Angela: Jag har försökt gå in i det hela med öppet sinne ;) Hittills har det gått ok (läs: klarat mig undan några större vredesutbrott), men jag har som sagt valt att ta bort PC:n direkt för att jag helt enkelt ska tvingas lära mig Mac:en. Jag hoppas ju att vi kommer att bli BFF ;D