21 november 2010

Skithelg & Puss

Hoppas ni har haft en bra helg. Det har inte jag, men nästa kanske blir bättre. Idag är det jobb, jobb, jobb för hela slanten, och imorgon är det måndag igen - tjohoo!! *ironi*

Igår satte jag upp första stjärnan (om man inte räknar med de två som faktiskt har hängt i ena vardagsrumsfönstret sen förra julen...). Det var tänkt att alla mina stjärnor skulle upp igår - en stor vit i varje fönster - men det får bli en annan dag. (Liv Saga, jag håller med dig! Varför ska man vänta när november ändå är en så trist månad? Man vill ju längta länge till julen juh! Sen att mina stjärnor ofta får hänga till mars är en annan sak...) Nästa helg ska jag banne mig pyssla, då har jag ledig helg på riktigt eftersom jag ska ha handledning på måndagen och redan lämnat in text.

Idag får ni en digilayout jag gjorde för ett tag sen med bilder från i somras:

Inga kommentarer: