22 november 2008

Utmanad

Har blivit utmanad av Fiffi och maybe*mej (hoppas jag inte glömt nån!).

Vilken mat äter du ofta?
Pasta med köttfärssås, kyckling.
**
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Beror på typ av kalas och de andra gästerna. ; )
**
Var sitter du helst när du bloggar?

Vid datorn i arbetsrummet. Kommer inte riktigt överens med laptopar.
**
Köper du ofta Triss?
Ytterst sällan.
**
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Thassos.
**
Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Femman.
**
Vilket är ditt favoritvin?

Finns inget!
**

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag utmanar Darling Lisa, Woopsie Daisy, Jakobs mamma och Liv Saga, plus alla andra som har lust att känna sig utmanade!

3 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Har svarat i min blogg
/Jenny

Linda sa...

Hej!
Jag har en grej till dig i min blogg!
Kram, Linda

Anonym sa...

Vi hade kunnat kopiera varandras svar nästan, förutom semestern då. Kul att se! :)