02 oktober 2011

xoxo

Nämen det här duger inte, det är ju rena digerdöden här inne. Dagarna bara går och helt plötsligt är det flera veckor sen jag uppdaterade sist. Hej och hå. Det har väl inte hänt så mycket mer än jobb sen sist egentligen, annat än att vi har varit på en mycket trevlig cykelfest, jag har varit på bio och sett Jane Eyre (lite för långsam för min smak, nickade till i mitten, men sällskapet var mycket trevligt) och vi var på trevlig AW med Mickes mcklubb (tänkte skriva gäng först, men insåg att det skulle sända helt fel signaler :D). Och så har jag varit på bokcirkel också förresten, och pratat om Arseniktornet. Nästa gång är vi hos mig och då ska vi ha läst Niceville. Tycks hända lite saker i mitt liv ändå, även om det mest känns "samma samma". Här hemma har Micke fixat klart köket (hurra!), garagebygget påbörjats (hurra för det, men nämn inte ordet 'byggnadsnämnden' för då exploderar vi nog båda två), och kamininstallationen i källaren avslutats innan den ens hunnit påbörjats (ännu en motgång, men vi hoppas lösa det på annats sätt). Hela baksidan är en enda leråker, men det kommer att bli jättefint när allt är klart. Typ framåt nästa sommar när ny gräsmatta såtts och sånt. Ja, man ska inte vara otålig...

Här framöver har jag ändå lite roligheter att se fram emot: guldklimpen Levi ska döpas, vi ska besöka gudsonen i södra Finland ett par dagar första veckan i november och den 16 december ska jag disputera, men det vågar jag inte riktigt tänka på än... Jag har nästan inte hunnit scrappa något alls de senaste månaderna, men här är i alla fall en layout jag gjorde för några veckor sen.

Hoppas ni har en skön söndag!
/A

Inga kommentarer: