19 september 2010

{Sweet}

Den här lilla karamellen, Mickes systerdotter Nellie, har precis varit här på snabbvisit. Hon har varit på minisemester i Klimpfjäll med storebror, mamma och morfar sen i torsdags, och på vägen hem stannade de till på fika hos oss. Hon blir bara sötare och sötare för var dag som går, men var kanske inte på sitt allra soligaste humör idag; fyra dagar på resa började nog ta ut sin rätt och det är väl inte så konsigt att man blir trött och har lite hemlängtan efter så många dagar.

Idag har jag tänkt hinna med en långpromenad med Paganinikontraktet i öronen mellan jobben som ska göras, har handledning imorgon igen så jag måste skriva lite och sen har jag en bunt med referat som ska rättas också (hade egentligen lovat att de skulle få dem redan i fredags...). Micke ska höststäda balkongen och grundmåla chiffonjén, sen gäller det bara för mig att bestämma vilken färg den ska få.
Nä, det här duger inte, nu måste jag sätta fart!
Skön söndag!
/A

Inga kommentarer: