28 april 2009

Påskfirare

Idag har varit en fin dag på alla sätt utom vädermässigt. Blev extrainkallad till jobbet så jag var där en sväng på förmiddagen, sen har jag, Malin, Signe och Kristina nästan slagit rekord i långlunch, och den hade kanske blivit ännu längre om det inte varit så att klockan närmade sig 16 och jag var tvungen att åka och hämta Ozzy och Rally på hunddagis.

Veckans skiss hos SWE är gjord av Helene. Här är mitt bidrag:



Credits: Nancie Rowe Janitz (bakgrundspapper), Kitschy Digitals/Danielle Thompson (fjädrar), Karla Dudley (swirls, prickstämpel), Leiko Beck (mönstrade papper, söm), Taylor Made (ramar), Chrystal Wilkerson (knappar), Katie Pertiet (hålade cirklar), Sandie Krieger (label), Anna Aspnes (clipping mask), Michelle Coleman (siffror), Lynn Grieveson (worn edges).
Om du vill vara med och tolka skissen och ev få ditt alster publicerad på SWE-bloggen kan du maila din LO eller ditt kort till swe.scrapbook@gmail.com, senast söndag 3/5 kl 21,00. Märk ditt mail med "Skissutmaning v18" och glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.
♥!

2 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

MUMS vilken härligt logga du fixat.
Kan du inte hjälpa mig o göra en vår/sommar mumsig logga med min bild i ??
*snälla snälla snälla... sjunger på CaU's sång med falsk röst o hoppas att du veknar * ;-)

KRAM O fin LO med föresten *blink blink

scrapupdate sa...

Läker lo!