09 februari 2009

Hej!

Tillbaka i stan efter en utflykt till Sundbyberg/Stockholm/Täby! Har haft en riktigt rolig helg, och roligast av allt var förstås att träffa Hugo. Fredagen for jag, Mia och Hugo in till söder där vi strövade runt lite innan vi gick till Mias väninna/Hugos gudmor och fikade hembakta Runebergsbakelser (supergoda, men det förstod du väl eftersom jag åt så många...?!) och fotade lite bebismage.
Lördagen var det dags för Täbymaran och det var riktigt skoj att få se flera av alla scrappare/bloggare jag följer på riktigt och träffa en massa nya också! ; ) Kurserna gick bra (tror jag), men jag var ganska slut på energi efteråt, så det blev inte så mycket skapat för min del. Gick Tettes kortkurs och det var jätteroligt (kommer att bli sjukt duktig på att knyta rosetter, med lite träning...)! Tyvärr har jag inte fotat korten jag gjorde, jag gav dem till Mia, men det var kul att testa en helt ny stil.
Söndagen åkte vi ut till Ekerö och gick på brunch på Restaurang Jungfrusund - hur gott som helst, men oj så mätt man blev... och sen for jag och Mia till Stinsen och kollade lite i affärer. Sen blev det softa på soffan och busa med Hugo innan det var dags att åka hem. Och det här kom jag hem till:
Nu ska jag strax gå till nya jobbet, kommer ett pyssligare inlägg ikväll.
Ha en finfin måndag!
/A

3 kommentarer:

Bellis sa...

Kurserna gick superbra! Åtminstone den jag var på. Jag fick en sån jätteinjektion av inspiration att jag skulle kunna scrappa hur mycket som helst just nu. Stort, stort tack för en kanonkurs!!
Kram /Anna

Kicki sa...

Åhh, vilken härlig helg du verkar ha haft!!
Avundsjuk??... inte alls *s*

Hoppas första dagen på jobbet går galant!

kram
Kicki

Jenny Bergvall sa...

Åh det var så härligt, fantastiskt och helt underbart att du kom ner så vi fick smittas av ditt härliga skratt och inspiration. Saknar dig faktiskt redan. När kommer du nästa gång? *s*
KRAM