15 januari 2009

Keep Calm...

... and Rock On, lite så känns det för tillfället. Har hopat sig en massa saker som ska göras just den här månaden, de flesta faktiskt roliga saker (typ allt utom skriva avhandling, vilket nog aldrig kommer att kännas som en rolig sak - å andra sidan har ju faktiskt Finland vunnit Eurovisionen, så det om något bör väl lära en att man aldrig ska säga aldrig...), men blir det för mycket på en gång blir man stressad ändå. Har i alla fall skapat en hel del layouter de sista dagarna, men de ska skickas till diverse ställen, så dem får jag hålla på ett tag.

Jag vill passa på att säga tack så jättemycket till er som har gett mig awards, SannaF/Linalotta/maybe*mej. Jag blir lika glad varje gång jag får höra att jag har kunnat inspirera någon, så varje Award betyder precis lika mycket! Och varje kommentar jag får här i bloggen värmer mitt skaparhjärta (lite extra roligt är det när nya läsare som inte kommenterat förut hör av sig) - tack!

Stor kram på er alla, ha en fin torsdagkväll!


Posters från
the Poster List.

1 kommentar:

Christine sa...

Skratt, underbar jämförelse (finland) =D