12 juli 2008

Just Married

Malin har blivit fru!! Allra bästa vännen Malin gifte sig med sin Halvar igår i rådhuset, med bara två vittnen (Malins bror med sambo) och Micke och mig närvarande. De fick en fotografering av mig i present för ett tag sen, och lite fattade jag att det handlade om en bröllopsfotografering när hon för ett par veckor sedan undrade om vi kunde boka in fredag 11 juli klockan 14. ; ) I tisdags kom dock den rätta anledningen fram, så jag var förberedd. De var världens finaste brudpar, Malin i kläder från Eva i Walla (som vi råkade "ramla över" i torsdags när vi sprang våra ärenden på stan! - ja kläderna alltså, inte Eva), Halvar i svart snygg kostym från Brothers. Efter vigseln fotade vi, och här är min favoritbild, de nygifta vid fönsterbordet på favoritfiket Schmäck.

Kärlek!

11 kommentarer:

Silje Røe Hagland sa...

wow, jeg elsker fotoet! Kjempe kul ide! <3

haaper du har en fin helg!!

:)

Anonym sa...

Anna - helt underbart! Både bilden och motivet är ju helt fantastiska!
Glad sommar!
/S.

petrified in pink (Petra) sa...

Vilken rolig överraskning! Fotot är helt underbart, och jag är säker på att det blev många fler av samma kaliber.

Karoline Sigoldson sa...

riktigt snyggt foto!!!
:-)

Sabina sa...

Vilken fin bild!! Jätteskön stämning å fin miljö!
Trevlig semester förresten! :-)

Mikaela sa...

Aj löööööve this picture. Så snygg att jag smäller av!

Christine sa...

Vilket underbart foto!!! <3

badanka sa...

de var otroligt anna! ja ÄLSKAR dina ögonblick

Nallebr.. sa...

åå så fint foto!! du är såå duktig!! trevlig semester!!

Anonym sa...

Jag trodde att det var en bok du hade scannat av när jag snabbt tittade på fotot *s* Vilket uppdrag att få ta bröllopsbilder! Jätte snyggt foto!

Susanne H / snuffehar sa...

Vilket snyggt foto!!! Resten av bröllopsfotona är säkert lika fina. ;o)
Ha en skön semester!